sobota, 8 sierpnia 2015

Balkon funkcjonalny cz. 2:)

Ah. Ileż tu mojej pisaniny nie było. Długi poemat by wyszedł z opisu co robiłam, gdzie się szwędałam, co za mną, a co jeszcze przede mną.

Lato w pełni, gorąc niemiłosierny za oknem. Obiecałam jakiś czas temu, dokładnie w maju, że pokaże drugą część mojego wielkiego balkonu.

Troszkę jak zwykle przemeblowałam. Zmieniły się też kwiaty, jak co roku zresztą - najpierw sadzę wiosenne (zazwyczaj stokrotki oraz bratki), później są letnie - pelargonie miniaturowe (bardzo dobre do cienistych miejsc!), browalie amerykańskie, komarzyce, bluszczyki. Na koniec sezonu oczywiście balkon zdobią wrzosy:)




Jakiś czas temu upolowałam w TK Max taką fajną tabliczkę:)

Ikeowska szklarnia nie była jeszcze tylko w łazience. Wędruje po całym mieszkaniu i odnajduje coraz to nowe zastosowania!




W pierwszym z balkonowych postów wspominałam o skrzyni-siedzisku, składanym stoliczku - tworach Dawida. Miałam uszyć pokrowiec na tę pierwszą, ale kupiłam w końcu ikeowskie, plecione poduchy.

Bardzo polecam tego typu meble na mikrobalkony:) Stoliczek można w każdej chwili złożyć, a skrzynia mieści różne brzydkie szpargałki - ziemię, doniczki, łopatki, grabki.







***


Jak Wam się podoba letnia odsłona mojego balkonu? Zaglądacie do mnie jeszcze czasem?:)

Z pozdrowieniami,
Kaśka.

23 komentarze:

  1. Zaglądam od jakiegoś czasu, a balkon bardzo przyjemny. Na małej przestrzeni wyczarowałaś kąt do odpoczynku, relaksu i wypicia kawki :) Dodatki nadają mu niepowtarzalnego uroku. Poduszki Ikeaowskie ładnie się prezentują. Masz domek dla ptaszków... mojego T. proszę już drugi rok aby mi zrobił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domek dla ptaszków robiony przez mojego Dawida - może ta wiadomość zmobilizuje Twojego T.:)

      Usuń
  2. Piękny balkonik:) jak na mały to pięknie zaaranżowany:) o jakie ładne kubeczki :) mam podobne:) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubeczki z TK Max. Żałuję, że nie kupiłam więcej, bo Dawid jest kubkowym katem. Strasznie dużo kubków u nas idzie:)

      Usuń
  3. Balkonik faktycznie niewielki, ale licznie zaaranżowany, a to wielka sztuka :)
    Super jest ta skrzynia i składany stolik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:) Rzeczywiście jest niewielki, ale dobrze nam służy:)

      Usuń
  4. Malutki ale piękniutki :) Pa do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to możliwe, że dopiero dzisiaj do Ciebie trafiłam ? :)
    Przeczytałam wszystko od dechy do dechy :)
    Pięknie mieszkacie, masz świetne pomysły i pięknie je realizujesz :)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Ja też stale odkrywam coraz to ciekawsze blogi i na pewno zajrzę również i do Ciebie:)

      Usuń
  6. PIĘKNIE !!!!!!! aż chce się tam siedzieć i odpoczywać pijąc pyszną herbatkę :) Mały balkonik ale jak fantastycznie zrobiony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny balkonik mam pytanie jakie wymiary balkonik ma a stoliczek sama wykonałaś czy kupiony prześliczny Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stolik, skrzynia, obudowa balkonu to dzielo mojego Dawida od podstaw:) pisalam na blogu. A balkon ma okolo 2.4 na 0.77:)

      Usuń
  8. Ślicznie na Twoim balkonie :-).Te meble z poduchami fajnie wyglądają. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie zaaranżowany balkon, do tego taki wąziutki a ma wszystko co potrzeba, czyli coś do siedzenia, do przechowywania i mnóstwo roślin. Bardzo podoba mi się biała donica na poręczy balkonu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, jestem pelna podziwu dla Twoich pomyslow, przelecialam pobieznie Twego bloga, musze znalezc czas na spokojne posnmakowanie)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja mam pytanie jak przymocowana jest ta krata?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi o pergolę? na tzw. trytytki:D to są te takie opaski zaciskowe, co tak fajnie pykają:))

      Usuń
  12. Kasiu, gdzie Ty się podziewasz? mam nadzieję, że wszystko w porządku. Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń