poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Skorupki na wielkanocnym stole

Pokażę Wam dziś szybciutko mój stół wielkanocny! Bałam się, że będzie za słodki, ale efekt mnie zadowolił:) Oczywiście później było też jedzenie dostawione - fotografowałam go przy mamie, która się oburzyła, że jak to tak bez żarcia. Co sobie pomyślą Ci moi podglądacze:D


Wiecie, że zapomniałam kupić serwetek wielkanocnych? Na szczęście wygrzebałam z czeluści komody takie, które kupiłam w Ikei... 


Oczywiście zdjęcia przedstawiają raczej wszystko to, co chciałabym, aby znalazło się na naszym stole jako ozdoby:D W rzeczywistości musiałam trochę ograniczyć ilość ozdobnych duperelków na rzecz jedzenia!





Wczoraj wieczorem byłam w błogim stanie na samą myśl o niepracującym poniedziałku...

Pozdrawiam Was dziś, o dziwo słonecznie! 
Kaśka.


14 komentarzy:

  1. Pięknie:-) Radosnego Świętowania!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu slicznie, pastelowo ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, radosny stół :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny pastelowy stół ale też masz ten problem co my że dekoracje nie mieszczą się na stole gdy trzeba postawić trochę więcej jedzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba po prostu u nas robić piękne jedzenie:D

      Usuń
  5. No i bomba! bardzo podobają mi się kolory i ułożenie serwetek! super!

    OdpowiedzUsuń
  6. wowo wow pieknie nakryty stół aż się chce przy nim jeść :) pięknie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda już dawno po świętach, ale pozostając w "jedzeniowo-kuchennych" klimatach zapraszam do siebie na małe, wiosenno-wielkanocne giveaway :) Pozdrawiam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń